Skip to content
+77222522674
КГКП «Колледж транспорта» г. Семей (Автомех)
skt_1929@mail.ru
Toggle navigation
Колледж тур.
Сапа саясаты
Жоспарлар
Колледж бюджеті
Колледж әкімшілігі
Оқытушылардың құрамы
Фото МТБ
Қысқаша тарихи анықтама
Мұражай
Мұражайдың қысқаша тарихы
Мұражайдың қызметі
Сыныптан тыс іс-шаралар
Дене шынықтыру бойынша іс-шаралар
Сұрақ-жауап
Байланыстар
Бос жұмыс орындар
Комплаенс қызмет туралы
Оқу үрдісі
Намыс кодексі
Құжаттама
Мониторинг
Есептер
Сырттай оқу
Оқу жұмыс жоспарлары
Сырттай оқу бөлімінің кестесі
Жеке бақылау жұмыстары
1 ТР
2 ТР
3 ТР
Оқу үрдісі
Эксперименттік топ Слесарлар
Қорытынды аттестаттау
Оқу үдерісінің кестесі
Рабочий учебный план
Сабақ кестесі
Ережелер
Бекіту рәсімдері
Әдістемелік жұмыс
Колледж әдіскері
Тәжірибені жалпылау
Пәндік-циклдік комиссия апталығы
ПЦК рейтингі
Оқытушылардың рейтингі
Оқытушылардың жетістіктері
Біліктілікті арттыру курстары
Ашық сабақтар
Педагогикалық білім мен шеберлік факультеті
Бастауыш оқытушы мектебі
Педагогикалық этика ережелері
Шығармашылық топтар
Әдістемелік бюллетень
Ғылым апталығы
Мем.ғылыми-тәжірибелік конференция
«Автомеханик» мамандығының үздігі» кәсіби шеберлік сайысы
Нормативтік құқықтық база
Нормативтік құқықтық құжаттар
Лицензия
Аккредитация нәтижелері
Куәлікті тіркеу туралы
Колледж паспорты
Колледж жарғысы
Түлектерді жұмысқа орналастыру туралы ақпарат
Басқарудың құрылымдық схемалары
Тәрбие үрдісі
Серпiн-2050
www.serpin-2050.kz
“Аламан” облыстық фестивалі
«Мені шыңдаған Серпін-2017» Республикалық байқауы
Тәрбие жұмысы бойынша ережелер
Тәрбие жұмысы бойынша құжаттама
Тәрбиелік іс-шаралар
Семинар-тренинг.
“Өзін-өзі табу: Махаббат пен Шығармашылық педагогикасы” атты онкүндікте өткізілген іс-шараның жоспары
Теряев тобы
«Арулар — өмірдің шуағы» 8 наурыз
22 Наурыз мейрамы
Қамқоршылық кеңесі
Қамқоршылық кеңесінің тізімі
Қамқоршылық кеңесінің жұмысы
Қамқоршылық кеңесінің отырысы
Психолог айдары
Колледждің педагог-психологы
Алғыс айту күні
Бүкіл әлемдік ЖИТС мен күрес күні
Психологтың ұсыныстары
Сынып жетекшілердің жұмысы
Топ жетекшілердің рейтингтік көрсеткіштері
Жалпы колледждік ата-аналар жиналысы
Мемлекеттік тілді насихаттау
Қазақ тілін оқуға арналған порталдар
Студенттік парламент. Өзін өзі басқару
Студенттік парламент
Өзін — өзі басқару күні
Жатақхана
Секциялар
“Дос болLaik: достық қолын ұсын” жобасы
Ата-аналарды педагогикалық қолдау
«Zhastar KZ» жобасы
Жас сарбаз
Ата-аналар мектебі
Саналы ұрпақ
Ұлы дала
Саламатты жастар клубы
Жасампаздық клуб.
Ашық жүрек
Зияткерлік клуб
Тәжірибе
Дуальді оқыту
Дуальді оқыту тізімі
Өндірістік тәжірибе
Кәсіби практиканың қорытындысы
WorldSkills Kazakhstan
Су көлігінің кәсіпорындарының басшыларымен кездесу
Ынтымақтастық
Список социальных партнеров и базы практик
Казлогистик.
Қолданбалар
КБЖМБ
КБЖМБ
Түлек
Мем.қызмет
Мем.қызмет көрсету тізімі
Құжаттар тізімі
Қызмет көрсету-ң жұмыс кестесі
Директор блогы
95-жылдық Мерейтой
90-жылдық Мерейтой!
Қашықтықтан оқыту
Бос жұмыс орындары
Құзыреттілік орталығы
Ата-аналарға
Студентке
Талапкер
Қабылдау ережелері
Виртуалды қабылдау комиссиясы
Колледжге қабылдау кезіндегі құжаттар
Мамандықтар
Маманның құзіреттілік моделі
Қабылдау комиссиясының жұмыс кестесі
Буклет
Бейнебаян
Кітапхана
Кітапхана — медиатека
Главная
Педагогикалық этика ережелері
Home
  /  
Педагогикалық этика ережелері
Педагогикалық әдеп қағидалары
1. Жалпы ережелер
1. Осы Педагогикалық әдеп қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы
Конституциясының
, «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы
Заңының
, 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Еңбек
кодексінің
, «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» 2015 жылғы 18 қарашадағы Қазақстан Республикасы
Заңының
ережелеріне сәйкес әзірленді, сондай-ақ Қазақстан Республикасының жалпыға бірдей танылған адамгершілік қағидаттары мен нормаларына негізделген.
2. Қағидалар білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлері басшылыққа алатын педагогикалық әдеп қағидаттары мен нормаларының жалпы жиынтығын білдіреді.
3. Қағидалар ережелерін педагог қызметкерлердің білуі және сақтауы олардың кәсіби қызметі мен еңбек тәртібі сапасын бағалау өлшемшарттарының бірі болып табылады.
4. Педагогикалық әдеп қағидаларының мәтіні білім беру процесінің қатысушылары үшін қолжетімді белгілі бір орында орналастырылады.
2. Педагогикалық әдептің негізгі қағидаттары
5. Педагогикалық әдептің негізгі қағидаттары мыналар болып табылады:
1) адалдық:
Педагог адалдығы олардың оқыту мен тәрбиелеу нәтижесіне, өз қызметіндегі түзетулерді жүзеге асыра білуіне, сынға және рефлексияға қабілетін дамытуға, оқушылардың, ата-аналардың, әріптестердің кез келген пікірі үшін ашықтығына жауапкершілігін білдіреді;
2) әділдік:
Педагог әділдігі оның бағалау кызметінің ашықтығын, олардың құрған білім беру ортасының айқындылығын білдіреді. Әділдік педагогке окушының, оның ата-анасының (заңды өкілдерінің), әріптестерінің құқығын бұзуға тыйым салады;
3) өзінің абыройын және қадір-қасиетін құрметтеу:
Педагог өзінің кәсіби назарындағы объектілер болып табылатын окушының, ата-ананың, адамдардың абыройы мен қадір-қасиетін құрметтейді, олармен қарым-қатынас жасауда өнегелі. Ол баланың дамуын шынымен қалап, оған әрқашан көмектесуге дайын екендігін білдіріп, білім алушының жетістігін (жетіспеушілігін) бағалауда әдептілік танытады.
Білім беру процесін қатысушыларына қатысты күш көрсету, моральдық және психикалық қысым жасау әдістерін қолдануға мүлдем жол бермейді;
4) жалпы адами құндылықтарды құрметтеу:
педагог жалпы адами құндылықтардың басымдылығын мойындай отырып, әрбір ұлт мәдениетін ерекшелігіне, құндылығына және қадір-қасиетіне құрметпен қарайды.
Педагог ұлтаралық қатынастар мәдениетін тәрбиелейді, білім алушыларды жасына, жынысына, тіліне, ұлтына, діни көзқарасына, азаматтығына, шығу тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына немесе өзге де кез келген жағдайларға қарамастан барлық ұлттар мен барлық адамдардың құқығы мен қадір-қасиетін құрметтеуге үйретеді;
Педагог мектеп ұжымында сенім білдіру және құрметтеу ахуалын жасауға мүмкіндік туғызады;
5) кәсіби ынтымақтастық:
педагог мамандық мәртебесі туралы ойлайды, әріптестерінің абыройын және қадір-қасиетін құрметтейді, мұғалім беделіне нұқсан келтіретін іс-әрекеттерге жол бермейді.
Педагог, қандай да бір дұрыс емес нәрселерді жасауға, өз әріптестерінің сеніміне нұқсан келтіруге, олардың кәсіби міндеттерін атқаруына кедергі жасауға, оларға қандай да бір шығын келтіруге жол бермейді. Педагог өз әріптестерінің теориялық және әдістемелік шеберлік деңгейін арттыруға, шығармашылық қабілетін дамытуға, қиын жағдайға тап болған әріптестеріне көмек беруге жәрдем көрсетеді. Кәсіби ынтымақтастық жалғандық пен әділетсіздікті ақтауға қызмет етпейді;
6) үздіксіз кәсіби даму.
Педагог өзінің кәсіби шеберлігін, зияткерлік, шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін жетілдіреді.
3. Педагогикалық әдептің негізгі нормалары
6. Педагог қызметкер өз қызметінде:
1) білім алушылар мен тәрбиеленушілерді ата-аналарына, этномәдени құндылықтарға құрмет көрсетуге, қоршаған әлемге ұқыпты қарауға, жоғары адамгершілік тұрғыда тәрбиелеуге мүмкіндік жасайды;
2) Қазақстан Республикасы педагог қызметкерінің жоғары атағының беделін түсіруге мүмкіндік туғызатын іс-әрекеттерді жасауға жол бермейді;
3) өзінің қызметтік міндетін адал және сапалы орындайды;
4) өзінің кәсіби шеберлігін үздіксіз жетілдіреді, өз бетінше білім алу және өзін-өзі жетілдірумен белсенді түрде айналысады;
5) еңбектәртібін бұлжытпай сақтайды;
6) білім беру ұйымының мүлкіне ұқыпты қарайды және оны жеке мақсатта пайдаланбайды;
7) сыбайлас жемқорлықтың алдын алу бойынша шаралар қабылдайды, өзінің шыншыл, адал және әділ мінез-құлқымен үлгі болады;
8) қызметтік ақпараттарды пайдакүнемдік және өзге де жеке мақсаттарда пайдалануға жол бермейді;
9) өзі үлгі бола отырып, ұжымда тұрақты және жағымды моральдық-психологиялық жағдай қалыптастыруға мүмкіндік жасайды;
10) өзінің қызметтік міндеттерін орындау кезеңінде іскерлік киім үлгісінде болады.
7. Білім беру процесіне қатысушылармен қарым-қатынас жасауда педагог қызметкер:
1) жасына, жынысына, ұлтына, діни сеніміне, азаматтығына, шығу тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайларына немесе кез келген өзге де мән-жайларға қарамастан адамның құқығын, абыройы мен қадір-қасиетін құрметтейді;
2) білім беру процесіне қатысушыларға қатысты қаржылық және өзге де бопсалау фактілеріне жол бермейді, өз әріптестері тарапынан осындай іс-әрекеттерді болдырмау үшін күш салады;
3) өз іс-әрекетімен қоғам тарапынан дәлелді сындарға жол бермейді, оған сабырлылықпен қарайды, өзінің кәсіби қызметіндегі кемшіліктерді жою және оны жақсарту үшін сындарлы сынды пайдаланады;
4) білім беру процесінің қатысушыларына кәсіби қолдау көрсетеді.
8. Әріптестермен қарым-қатынас жасауда педагог қызметкер:
1) жалпы қабылданған адамгершілік-әдептілік нормаларын, сыпайылық пен биязылықты сақтайды;
2) баска педагог қызметкердің кәсіби біліктілігіне көпшілік алдында күмән келтірмейді.
Your Copyright Text